Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Dags att ta tag i livet?

Publicerad 2010-07-28 11:03:16 i Petra busar

Telefonsamtal 1, igår 09.54

Jag: Aaa det är Petra! (jättepigg och vaken röst)
A: Hej Petra, det är Axxx. Sover du????
Jag: Njaaeee?

Telefonsamtal 2, idag 10.46

Jag: Heeeelllo! (Jätteglad och pigg)
J: Hahaha, Sover du????
Jag: vaa? Nej!



Okej, jag måste skärpa mig, man kan inte ligga i sängen till 11 varje dag och hoppas på att ingen märker det.
Nu ska jag strax iväg och träffa Micks och Vera. Lilla bäbisen har tydligen blivit ett barn!
I kväll ska jag träffa Johanna :), första gången sen hon kom hem från NZ. Dåligt av mig, det har funnits fler chanser. Kanske har jag inte kunnat ta dem för att jag sover bort halva livet?
Förhoppningsvis ska jag klämma in en date med Fisen också. Ni vet ju att hon undvikit mig de senaste Stockholmsbesöken. Ibland för att vara i Grekland/Italien och ibland för andra orsaker. Idag ska hon till Kolmården men tror att hon kommer hem lagom till 15 och därmed kan hänga med mig en stund. Vi får se.
Jag är inte bitter inte.

Annbritt kommer till stan också. Vi ska ha sleep-over verkar det som. Hon vill det.

Oj oj. Nu ringde Mickan. Jag borde skynda mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela