Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

ZzzZzzz

Publicerad 2010-01-17 13:48:28 i Tänkvärt

Okej klockan är kvart i två. Jag gick upp vid kvart över tio (hade ställt klockan på halv nio), duschade, klädde på mig och sminkade mig. Åt sedan lite frukost och läste lite i en skolbok. Helt plötsligt vaknar jag.
Jag hade alltså somnat vid bordet - sittandes.

Går till sängen och tänker att jag ska fortsätta läsa där (mycket bra ljus), men jag somnar efter bara någon kvart. Lampan som lever sitt eget liv släckte sig själv snällt nog så att jag fick bättre sömn.

Så nu är jag vaken igen. Kanske var det detta jag behövde? Känner mig iallafall mycket piggare nu och vill liksom göra något (läs annat än plugga). Vädret är på pluggets sida. Det regnar och blåser och är alllmänt mörkt ute = inget väder man vill gå ut i.

Drömde om godis igen. Har fortfarande inte ätit någon smarrig liten godisbit. Däremot har jag ätit lite chokladmuffins (som innehåller apelsinchoklad) och några bitar tigerkaka. Men inget godis. Duktigt Petra.

Imorgon eftermiddag när jag bloggar så kommer ni slippa läsa om hur mycket jag pluggar. För då är tentan skriven. Jag förstår att det inte är så kul, men tro mig, det är inte så kul att vara i min sits heller.

 

Kommentarer

Postat av: frida

Publicerad 2010-01-17 17:40:45

haha, du hängde med på kopplingen där :D tänkte också på vädret när jag kollade ut innan, gött! nu ska jag läsa på lite om globalisering och nätverk, sen arbetslivet. jihooo

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela