Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Trötter

Publicerad 2010-01-19 22:21:45 i Tänkvärt

Idag har alltså den nya terminen dragit igång i skolan och mycket annat har hänt.
För det första så är vi inte färskisar längre och kan numera kalla oss T2:or (termin 2). Dessvärre är vi fortfarande färskast eftersom att det bara börjar nya på hösten.

För det andra så har Loooouie fått en lägenhet häär på Rönnen :)
Så nu kommer jag, Fridili och Louise bo i samma hus! Men på olika våningar, men ändå! Cool bananas.

För det tredje så ringde Mags och bjöd in på 25-års brunch på söndag. Smarrigt, smarrigt!

Somnade efter att jag kommit hem från skolan och missade att laga mat. Men efter lite mat i mig så svängde humöret och jag och Patrik har sett nya Wallander och sen har jag sett på tv4 play: Halv åtta hos mig. Sånt himla mysprogram tycker jag.

Imorgon är det skola 8.15-17 = typ en arbetsdag, så kaffe och vattenflaska ska med. Hade hoppats på en matlåda också, men jag får "tyvärr" nog köpa lunch ute imorgon med ;)

Just det, stannade till på Åhléns på vägen hem också, köpte allt jag behövde: nagellacksremover, ansiktskräm, deo och nagellack. Det blev ett nagellack i en övergångsfärg. Det känns som att den är för vårig för vintern, men för vintrig för våren. Så det passar ju utmärkt såhär i slutet av januari!

 Do you get me?

Kommentarer

Postat av: frida

Publicerad 2010-01-19 22:23:27

ja, det blev en fin färg det där :)

Postat av: Edvinelina

Publicerad 2011-03-11 13:19:45

Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela