Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

TP-kväll

Publicerad 2010-01-16 11:27:26 i Tänkvärt

Igår träffades vi några stycken och spelade sociologi-TP. Jag insåg ganska snabbt att jag måste plugga mer på vissa delar. Så ingen helg den här helgen. Plugg, plugg och åter plugg.
'Lite besviken blev jag på att mina gudomliga bakverk knappt rördes ;) Tydligen är chips med dipp, godis och popcorn sånt som är populärt.


Anna, Viktor och Frida.


Frida och Louise.


Alexandra och Josefine.

Ingen vann, men Anna kom först :)

Kommentarer

Postat av: frida

Publicerad 2010-01-16 16:13:06

det är kul att muffinsarna få ha stora bilder, men vi på små bilder :)

Postat av: anna

Publicerad 2010-01-17 13:19:09

kom jag först?? åh, wei!

och jag kan inte hjälpa det, chips och dip är min svaghet här i livet:(

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela