Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Sms-trafik

Publicerad 2010-01-15 10:53:13 i Tänkvärt

Kompis: Hur skulle du översätta justins låt im bringing sexy back?
Svar: Jag skulle nog säga att han återinför sexigheten, alltså att han tar tillbaka "sexy".
Kompis: Sluta det där visste du.
Svar: Jag kan engelska?
Svar: Hur skulle du översätta den?
Kompis: Det är väl ingen ursäkt. Min var nånting med sexy bak.
Svar: Du vet att back betyder rygg på engelska va?
Kompis: Ja men det var ju det jag syftade på. Ryggen är ju inte sexig.
Svar: Kan den väl visst vara?
Kompis: Rumpan är mer sexig

Petris + Helis = BFF's 4-ever ;) Right?

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela