Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Skola!

Publicerad 2010-01-07 15:13:30 i Tänkvärt

Det var kul att vara i skolan idag, jag satt och förundrades över en viss klädsel. Lou som tipsade. Man visste inte om det var en tre-delad dress eller om det var en klänning under kavajen.
Ganska kul att sitta och undra över hur personen i fråga tänkte när haon klädde på sig.

Slut på elakheter.

Efter skolan satte jag, Frida och Louise oss på Barista och snackade strunt om en viss dum kille (T) och såklart om vad som hänt under lovet. Mycket angenämnt. Sen skulle Lojsan upp och plugga och Frida med tåget till Karlskrona, så jag gick in på Skånetrafikens kontor och stod i kö i en kvart innan jag kunde åka hem.

Nu sitter jag redo för skolböckerna.... hmm känns inte så lockande, men tenta stundar!

Kommentarer

Postat av: frida

Publicerad 2010-01-07 18:24:36

Hon hade ju en klänning från Sonia ryikel (stavning på det?) sen nån rosa långärmad + den där svarta, massa kläder blev det. haha jisses!

Postat av: frida

Publicerad 2010-01-08 15:56:23

Malmö är visserligen också som att komma till ett annat land, haha !

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela