Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Plugg å skugg.

Publicerad 2010-01-05 12:15:33 i Tänkvärt

Har äääntligen kommit igång med mitt tentapluggande. JAg vet att jag borde börjat innan jul som alla andra, men jag har tyckt att det varit så skönt med jullov :)

Ska strax hoppa in i duschen och sen bege mig till stan och möta upp mina Malmö-chicks! Snacka lite skit och dricka lite kaffe. Kanske äta lite lunch också.

Har läst lite i Kenzas blogg och verkligen insett att jag behöver komma iväg till solen! Helst nu, men det vet jag att jag inte kan. Igår satt jag och sökte sommarjobb och kollade på solresor. Vill verkligen iväg i sommar. Måste.

Haha sitter och har på året-som-gått-nyheter och hörde nyss att en kille blivid friad från rattfylleri för att han skyllde på att Molgan (läs Alfons låtsaskompis) hade kört bilen och inte han själv... HAHHA. Från och med nu ska jag alltid skylla på Molgan om jag gjort något dumt.

Jaja, som sagt: dags att sätta fart!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela