Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Pigg och fräsch.

Publicerad 2010-01-02 10:39:35 i Tänkvärt

Igår var en sån där härlig dag. Jag lämnade inte sängen. Inte Patrik heller. Haha. Hela dagen låg vi i sängen. Ibland gick vi upp och hämtade vatten eller gick på toa och så öppnade vi (läs Patrik) dörren såklart när pizzan kom...

Ja en riktigt seg men bra dag. Det var mycket kul på tv'n men jag tittade mest på insidan av ögonlocken.
Var inte speciellt bakfulla, mest trötta.

Idag däremot blir det andra bullar. Solen skiner och det är 12 grader kallt. Så ut i snön ska vi!
AB kommer över ikväll och ska snacka med H och F också och höra om de är sugna på detsamma.
För imorgon åker jag och min karl tillbaka till Malmö. Vi har inte bokat än, för vi har en rabatt hängandes på kylen hemma, så vi ska försöka få tag på den. Annars bokar vi ändå.

Nu ska jag ta och sminka mig och sånt därnt. Sitter med en kopp ljuvligt kaffe i handen. Morgonlyx.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela