Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Lördag

Publicerad 2010-01-10 13:45:47 i Tänkvärt

Utgång igår alltså. Började hemma hos Louise och Zandra (med Linn) med att de åt pizza och jag satt med, men inte ens smakade. Lite oförskämt såhär i efterhand ;)
Sen flyttade vi in i salongen, där kvällens enda kort togs...


Vet inte varför jag var så dålig med kameran igår, kanske för att ja, jag vet inte. Synd, för jag hade min nya, fina klänning.

Iallafall så plöjde vi igenom samtalsämne efter samtalsämne och tillslut var det nån som kollade på klockan och det var dags att bege sig av.
Vi drog för ovanlighetens skull till Debaser. Vi får nog överväga nästa gång vi ska dit... stället kryllade av Flanellskjortor och minst sagt märkliga människor.
Dörrvakterna (3 st) hette alla Fredrik och efter ca 40 minuters häng med dem istället för att stå i kön med de andra fick jag komma in. Haha :)
20 spänn i garderob, det var allt. Egentligen så sa Kirschti (vakt 1) att jag skulle betala, men när jag kom till kassan så sa jag att han sagt att jag slapp. Och då slapp jag... haha!

Sen dansade vi lite och det var fullt med folk och som sagt flanellskjortor. Klockan tickade och jag bestämde mig för att hinna med sista 6:an hem. Så jag gick och gick och gick och fick tillslut fråga en kille om jag gick åt rätt håll. Det gjorde jag. Så jag fick fortsätta gå och gå och gå. Tillsist såg jag korsningen och busshållplatsen, och då var det 3 minuter till att bussen skulle komma.
Tur att jag gick när jag gick.

Kul kväll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela