Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Just det.

Publicerad 2010-01-12 22:02:33 i Tänkvärt

Sitter och pluggar för fullt. Helt plöstligt så var det inte mer än 2 veckor kvar till tentan längre. Suck.
På måndag smäller det, och då ska man kunna skilja gubbe från skägg och teori.
Det är självklart intressant, men det är så himla mycket bara! Känns bra att ha varit på alla föreläsningar, då har man en svag Alan-röst i bakhuvudet när man läser det. Och kanske, kanske lär jag mig lite snabbare? Who knows?



Idag har annars varit en mycket trevlig dag. Jag och Patrik var på Entré och köpte lite födelsedagspresenter. Jag blev kanske lite väl kliig i fingrarna då jag inte har shoppat på länge, men heller inte varit i ett köpcenter på länge. Så när CSN rullar in om någon dag tänkte jag att jag ska få köpa några fina kläder. Det är ju trots allt vår snart.
Nya HM-katalogen gör ju att jag vill beställa därifrån, men det är liksom lite charmigare att gå runt och ta på kläderna innan man köper dem, men det hindrade mig inte från att kryssa för allt jag vill ha från HM's vårkollektion. Och ja, om man lägger ihop allt så sprack budgeten ;)
Man kanske får välja bort lite. Fast som sagt, jag vill shoppa i butik. Synd att inte vårkollektionen kommit till butik än bara. Kanske ska jag glädjeshoppa på måndag efter tentan? Ja vi får se.

Måste även passa på att berätta hur det går med mitt ena nyårslöfte: Inte äta godis. Ni läser en blogg vars kvinnliga skribent inte har ätit godis sedan 00.12 den 1/1-10.
12 dagar, nästan rekord. Visserligen har jag ätit en efterrätt som var söt (och oemotsåndligt god) men den blev jag ju bjuden på, och man ska inte vara oförskämd.

Nä hurrnini, nu ska jag återgå till dessa vackra herrar:

        

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela