Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Yes I am

Publicerad 2010-02-14 18:31:27 i Tänkvärt

Nu har jag tagit tag i det och sitter och pluggar.
Pluggar så pass flitigt att blocket to slut!
Eller delen av blocket, har ett sånt där man kan ha fem olika ämnen i samma. Så nu har jag fått hoppa till mitten av en annan del. Typiskt. Men har satt in en sån där orange flik så att jag ska hitta:

  

Smart va?

Vet ni vad det sjuka är nu när jag sitter och pluggar? Jo att det är olika förklaringar till saker om man jämför boken med föreläsningarna. Så nu ska jag helt enkelt vara expert på allt. Japp. Den här gången ska det sitta.

Mamma ringde förut och vi babblade på. Det blir antagligen inget Barca över Jonnas födelsedag (sorry sis) eftersom att hon inte ens bor där just nu. Och det blir både dyrt och kort, så det får bli en annan gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela