Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

What to do?

Publicerad 2010-02-20 20:20:19 i Tänkvärt

Jag och P har spelat xbox. Jag tyckte att det var skittråkigt för jag förlorade.
Nu är det melodifestivalen på tvn.
Jag tycker att det är ganska tråkigt det med.

Förut idag var jag och några compadres hemma hos Anna och spelade wii.
Först så spelade vi MarioKart.


Alla hade varsin ratt och jag förlorade.
Efter det spelade vi tennis, Jag och Frida mot Josefine och Anna.
Jag och Frida kom tvåa...


Sen fick vi citronkaka :)


Fotograf: Frida??

Vi testade på lite boxning också.. och vet ni? JAG VANN!!!!

hahaha obetalbar min på Frida.



Jag kickar Josefines asss!!! ;)

Kommentarer

Postat av: lojsan

Publicerad 2010-02-21 01:19:14

ååååh, önskar jag var också där! vad mysigt ni såg ut att ha det :)

Postat av: jenny

Publicerad 2010-02-25 01:20:10

jag rakar vara mastare pa wii bowling

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela