Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Sista pluggspurten.

Publicerad 2010-02-21 12:32:52 i Tänkvärt

Inte speciellt kul. Inte speciellt motiverad.
Men plugga måste jag.
Har hittills suttit i två timmar och läst om allt i boken (snabbt) och kollat på mina anteckningar.
Jag tycker ju att jag kan det.
Men kan jag det imorgon?
Hur pass bra kommer jag kunna tolka frågorna?
Det skrämmer mig.
Att jag inte verkar fatta vad han frågar efter.
Hoppas, hoppas att jag sätter den imorgon.

Kommentarer

Postat av: Rasmusfelicia

Publicerad 2011-08-26 11:12:27

Hello! If you want exchange links with my website, contact me please. I can install your link

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela