Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Märklig dröm

Publicerad 2010-02-12 10:07:10 i Tänkvärt

Jag drömde att jag var på bal i min balklänning från nian. Sen så skulle jag åka Hummer till ett annat hus. Där råkade jag först slå sönder en flaska som låg i Helis påse. Sen fick jag hundra spänn av Sofia. Då råkade jag slå sönder hennes glas med drink i. Och tillslut så sa AnnBritt att jag inte hade något smink. Jag kollade mig i spegeln och såg att det var sant, först skrattade jag. Sen så skyllde jag på att det var därför jag råkat slå sönder så många glas/flaskor. Sen började jag gråta och då kom Patrik och hämtade mig med Hummern.

 

Va liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela