Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Lek och spel på 3an

Publicerad 2010-02-14 12:30:51 i Tänkvärt

Igår när jag och P kom hem från matkalaset så var klockan kanske 00.30 eller ja kanske lite tidigare.
Iallafall fick vi en invite att komma ner till trean och snacka lite skiit med Fridili och hennes syster + kompisar. Så vi gick ner och ja där stannade vi. Spelade plump som Patrik vann och sen poker som jag vann (!)
När vi väl kom hem så var klockan 04.10.

Och jaa.. då var jag trött.
Klockan 05.03 för att vara exakt ringde Frida och jag blev arg och väckt och smsade och frågade var hon ville mitt i natten?!
Då visade det sig att hennes syster + kompis var på vift någonstans i Katrinelund och kunde inte hitta hem.
Vad tänkte du Frida att jag kunde göra? Haha.



Ringen är vårt hus. Pluppen är skylten där jag antar att de stod. = 5 minuters gång, om man går i snigelfart.

Men iallafall så kom de tydligen hem tillslut.

Kommentarer

Postat av: frida

Publicerad 2010-02-14 12:37:31

haha, jag tänkte att patrik kunde guida. för jag had eingen aning om vart dom var först. men sen hittade dom busshållsplatsen :P

Postat av: Emmis

Publicerad 2010-02-14 17:16:03

Tre, ni måste ta er hit någon gång snart så vi kan spela lite kort. Jag saknar kortspelskvällar i er lgh i DC...

Postat av: s

Publicerad 2010-02-14 18:15:34

hela du är en liten överraskning.



sjukt nyfiken på när och hur du förvärvat dig dessa kunskaper...

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela