Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Veckan/orna som gått

Publicerad 2010-12-17 19:13:25 i Här passar det

Veckan började med att snön försvann och jag upptäckte attdet fanns en bankomat i Coop-väggen!



Sen visade det sig att Patrik kan bara chokladpraliner! De var supergoda!



På tisdagen var jag och Frida i Lund och åt lunch ;)
Jag åt en superdupersmarrig gravad-lax-sallad!



På onsdagen var det dags för julfika med representanter från klassen. Frida hade fixat snygga pepparkakor och Lojsan hade bakat lussebullarna som man ser i bakgrunden.



Igår var jag på julfest med jobbet och vi åt asgod mat på Sankt Marcus Vinkällare, julbuffé. Jag rullade hem.

Idag hade jag och Patrik fått ett hemligt "litet" brev som jag gick och hämtade ut på posten:



Det visade sig vara ett ENORMT julkort från Maggan och Loa :)



Så nu vet ni var jag har hållit hus hela den här hektiska veckan :)

Tror bestämt att det är dags för mig att slå in julklappar nu. Iallafall några stycken. Jag har organiserat upp en Stockholm-hög och en Malmö-hög av julklappar och märkt upp alla med små post-it's så att jag vet vem som ska få vad.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela