Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Mina syskon (lucka 10)

Publicerad 2010-12-11 01:17:45 i Petras Julkalender 2010

Jag har faktiskt världens bästa syskon. Så är det. Enligt mig.

Jonna - min storasyster har varit min idol hela livet. Det är hon som satt alla gränser och  visat mig hur det ska gå till. Hon har varit min förebild genom uppväxtåren och kommer nog alltid att förbli det. Hon är helhäftig helt enkelt. När hon säger något så kan man lita på det. Hon är helt fantastisk. Det ska ni veta.


(Jonna och Jag vid Picadelly Circus i London 2006)

Ronja - min äldsta lillasyster.
När jag var liten skrev jag i min "mina bästa år" att det bästa som hänt mig var att jag fick en lillasyster den 14 januari 1993. Att jag och Jonna fick välja namn på dig blev bara ytterligare ett plus.


(Ronny-ponny)

Stina - min lillasyster. Det var på pappas begravning som jag och Jonna fick veta att du låg i magen på din mamma. Det var en glädjande nyhet i all sorg.


(Stini-beany, aka bönan)

Adam - världens bästa lillebror.
Du och jag är så bra kompisar, även om det skiljer 13 år mellan oss. Du är min solstråle och jag tror inte att jag någonsin skulle kunna bli varken arg eller besviken på dig min lilla plutt!


(Jag och Adam på landet sommaren 2010)

Mina syskon är bäst i världen enligt mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela