Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Mina drömmar (lucka 13)

Publicerad 2010-12-13 20:08:18 i Petras Julkalender 2010

Först och främst så vill jag berätta några drömmar jag haft men uppfyllt.

Det första var att ta studenten:


(Det är jag längst till vänster med mössan ner över ögonen)

Det andra var när jag tog körkort/köpte bil:



Det tredje var när jag träffade världens bästa:



Fjärde när jag fick stå tillsammans med Patrik mellan två skyskrapor och titta rakt upp:



Femte kan vi säga när jag fick vara med om en amerikansk "graduation" och klarade av den utbildningen:



Jag har uppfyllt fler drömmar. Men nu ska vi fokusera på de jag har.
För tillfället är jag nöjd med livet, men jag drömmer om en större lägenhet och en färdig utbildning.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela