Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Lite off pist

Publicerad 2010-12-30 21:52:52 i ToDo

Jag har snickerisnackat med Helisen i telefon (langa luren!!) nu och blev genast på lite bättre humör. Himla fin kompis!
Idag var en seg dag på jobbet, hände inte mycket alls.

Nu ser jag fram emot imorgon. Mitt schema ser ut som följande:

Gå upp klockan 10.00
Träna i husets gym
Duscha och käka frulle
Hemma-SPA (ansiktsmask och fotbad samt måla om naglarna som ska filas och poleras)
Lite lätt lunch, förslagsvis pannkaka
Sminkning och hår
Påklädnad av nyårskläder
Klar för pick-up :)

Vad gör ni? Nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela