Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Legat på latsidan

Publicerad 2010-12-27 13:09:43 i Här passar det

Idag har jag bokstavligt talat legat på latsidan, det vill säga på min vänstra sida i sängen. Jag har läst i en av mina böcker och jag har bestämt mig för att det är det enda jag ska göra idag!

Flygningen igår gick bra, vi blev bara ungefär 10 minuter försenade, och jag kom fram till under flygnigen att jag tycker att det är lite otäckt att flyga på vintern.
Vi blev hämtade av "taxi Åkesson" på Sturup och även bjudna på middag i deras casa. Mycket trevligt och uppskattat. Annars hade vi bergis varit tvungna att handla lite mat innan vi kunnat laga någon mat.
Fick några fler julklappar också, de som inte hunnit ner i tomtens säck innan han for till Stockholm :)

Klockan är 13.06 och jag har precis ätit frukost. Det får vara ribban för idag, inte hög alls alltså. Jag kan med andra ord med gott samvete krypa ner i sängen igen i några timmar. Runt 15 tror jag att jag ska duscha och sedan kanske ta en sväng på rean. Har en vattenkokare att byta och en nyårsklänning att köpa!

Om jag inte orkar idag så tar jag det imorgon, för jag ska bara jobba eftermiddag imorgon ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela