Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Exempel 2

Publicerad 2010-12-17 23:54:16 i I mitt huvud just nu.

Jag vet inte om ni minns när jag skrev om Kim, men jag har kommit på en ännu mer intressant tanke nu som jag tänkte dela med mig av. Så att ni kan få en viss inblick i min hjärna, hur den jobbar på helvarv när jag står och borstar tänderna.

Ponera att Kim Larsson (tjej) gifter sig med Kim Maccadelli (kille). Eftersom att Maccadelli är ett "snyggare" efternamn och mer ovanligt så bestämmer sig Kim Larsson sig för att det är okej att ta mannens namn. När de sedan har ingått äktenskap heter de alltså: Kim och Kim Maccadelli.

Det funkar ju åt andra hållet också, men själva tanken är kul att leka med. För antagligen finns det massor av Kim som är gifta med Kim.

Godnatt.

Kommentarer

Postat av: Bästis

Publicerad 2010-12-18 15:10:20

I don't get it.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela