Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Det här upprör mig (lucka 18)

Publicerad 2010-12-19 09:16:06 i Petras Julkalender 2010

Jag gillar inte att ha tråkigt. Så jag kan bli upprörd om jag tvingas sitta hemma och stirra in i en vägg. Det kan vara så att det är självvalt, ingen kan ju direkt tvinga mig att sitta hemma. Men jag tycker liksom inte att det är så himla kul att vara ute ensam.
Så tråkighet och rastlöshet gör mig upprörd.

Sedan finns det annan grej som jag blir upprörd över. Och det är 1. när folk snackar skit som inte är sant om mina vänner och 2. när folk tar illa upp fast jag egentligen inte menar att vara dum.
Då kan jag bli upprörd.

Kommentarer

Postat av: Bästis

Publicerad 2010-12-19 19:41:56

Schnygga

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela