Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Tjöppat

Publicerad 2010-08-25 16:20:06 i Här passar det

Idag har jag spenderat massor av pengar! Och det känns så rätt.
Det första vi köpte var massa mat på Willys och Coop, man ska ju tänka smart även i goda tider.
Sen stack jag en sväng till Entré för att köpa rakblad. Jag tänkte att det inte skulle göra något om jag smet in en sväng på Gina. När jag smet ut igen hade jag köpt en svart kjol, en som man kan ha under saker. Och en långärmad blommig fladdertröja. Väldigt fin måste jag säga.



Tog ett varv på HM men hittade inget som jag ville tjöpa. Men jag har köpt lite nytt där förra veckan. En partytopp som jag ska ha på fredag och en randig tröja som kommer bli kick ass i höst när man har jeans igen.



Jag tjöpte även lite hemliga grejer och så hämtade jag ut en skolbok på posten.
Den känns väl sådär, de andra känns ändå helt okej, men den här sista (högst upp till vänster på bilden) har så mycket text och så lite bilder :(



Kommentarer

Postat av: snart frtizl igen.

Publicerad 2010-08-25 18:16:21

snyggt pörtie :D

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-08-25 21:14:05

fredagen? efter skolan, slutar ju 12.30 :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela