Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Spartanskt

Publicerad 2010-08-29 17:18:32 i Här passar det

Idag har jag inte gjort någonting. Jag har funderat på saker som jag kan göra och kommit fram till att jag ska göra vissa av dem. Men jag har fortfarande inte gjort något.

Vid åttatiden ska vi överlämna våra paket till tant Louie. Vi får se om hon blir glad. Jag hade blivit det om jag fick så fina paket ;)

Igår hjälpte jag Frida att plugga. Det var inte så himla hemskt att komma tillbaka till sociologin som jag trott att det skulle vara. Jag tycker dock synd om henne som har en tenta hängandes, men imorgon kan hon klippa loss snöret där emellan.
Efter att vi varit smarta ihop i ca 2 timmar, ungefär, så kollade vi på Bröllopsfotografen.
Jag hade redan sett den, så jag drog vissa repliker/skömt i förväg. Men sen var Frida också lite för smart för sitt eget bästa och listade ut saker i förväg.

Igår var vi även på IKEA, jag, Patrik, mamma och bror Åkesson.
Jag och P2 var lite tjuriga och fattiga, men vi kom ändå hem med lite nytt. Bland annat en till låda att ha under sängen, så jag har fixat och trixat lite med röran där under.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela