Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Natteravn

Publicerad 2010-08-31 11:13:32 i Jobb jobb

Jaha så sitter jag här, sista dagen på sommarlovet. Jag har varit fri från skolan i exakt tre månader.
Jäkla nice om man tänker på det.

Sista dagen av sommarlovet bjuder på strålande sol och faktiskt värme. Vinden håller sig lugn och jag ska snart iväg och sommarjobba sista dagen för säsongen. Hädan efter kommer jag att kalla det "extrajobba" istället.

Imorgon börjar skolan igen, idag är det exakt ett år sen jag började skolan. Coolt.
Det ska bli kul att komma tillbaka, träffa folkte och lära mig saker igen.

Jag tror bestämt att jag ska spalta upp lite grejer här ikväll på vad jag lärt mig och sånt. Det är ju alltid kul att tänka till om.

Men nu ska jag som sagt iväg och sommarjobba.

L8er dudes.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela