Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Fikilifik med Bandana

Publicerad 2010-08-12 16:03:39 i I mitt huvud just nu.

Idag har Anna visat mig en ny sida av stan. Eller hon visade mig att man kan höja huvudet så ser man jättefina hus mitt i stan!
Vi fikade på Sorl och jag åt våffla och drack kaffe. Det kändes inte som att en hel sommar passerat sen sist jag såg na och det var mycket trvligt!

Kom hem för en stund sen och har läst ut en bok som jag fått låna av Åse. Det var en ganska intressant bok som jag hade svårt att låta bli att läsa i. Så nu är den slut. Jag gillar inte när böcker tar slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela