Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Birthday!

Publicerad 2010-08-02 17:36:16 i Kärlek

Okej kära vänner. Jag har haft en suberduper födelsedag och jag ska så smått berätta om den för er som inte kunde vara med, och självfallet för er som var med.

Dagen började med sång och paket av Helis och Patrik. Paket fanns även representerade av Fam Å och Annbritt.
Jag blev jätteglad för allt nytt jag fått och vi käkade lite American Pancakes som Patrik fixat. Jättegott!
Vid 11-tiden kom Fridili och Lojsan med dunder och brak och blåste serpentiner på mig och sjöng en fin sång! Vi tog bussen in till stan för att avnjuta en färd på trampbåt runt Malmö.
Vi hyrde båten en timme men i och med att "visssa" (Helis) bara fusktrampade så tog det oss 1 timme och 20 min att ta oss runt. Tjejen med båtarna verkade inte ha koll så vi slapp betala för en extra halvtimme.
Efter den svettiga båtturen var Lojsan tvungen att åka och jobba.

Vi andra åkte också hem och jobbade = fixade käk och plock samt tårta till kvällens fest. Jag var ganska stressad ett tag men när vi var klara var det en hel timme kvar tills gästerna skulle komma. Så Patrik fixade fördrinkar till oss och sen var det dags för välkomstdrink när de första gästerna dök upp.

Kvällen fortsatte med fantastiksa presenter och mycket trevliga gäster som alla verkade ha kul! När alla kommit och tårta ätits så blev det lite drickalekar/spel där det var tjejerna mot killarna. Tjejerna vann Beer FLIP (Inte flick Frida), och killarna vann beer pong.

Vi gick in till oss igen och fortsatte med "lapp i pannan" och vattenballongskastning från balkongen.

Det var mycket trevligt och jag var hemskt nöjd med att det blev så!

Jag fick totalt 25 presenter på min födelsedag och jag har inte fått så många på hur många år som helst, så jag ska verkligen fortsätta ha kalas ;)

På onsdag kommer la familia och då blir det kanske ett paket till.. vem vet?

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela