Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Tårtkalas

Publicerad 2010-04-14 22:01:13 i Allmänt

Jag och P2 har varit på tårtkalas eftersom att pappa Åkesson fyller år idag!
Det bjöds på tårta och kakor och jag mumsade i mig massor. Mmmm yummi yummi.

Vi hade bland annat köpt grillgrejer i present, men vi presenterade det som ett SPA-kit eftersom att tången kunde vara en pincett och grillspaden kunde vara antingen en cellulit-massagegrej eller en ansiktspeeling-grej.
Mycket roligt skämt som jag snodde av P. Hehehe.

Kom hem för ett tag sen och berättade för mami om NRJ wake up call och hon skrattade banne mig nästan lika mycket som jag.
Mams berättade även att bilen blivit påbucklad av en annan bil när den stod parkerad.
Jobbigt jobbigt :(

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela