Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Tågblogg 2

Publicerad 2010-04-09 15:54:01 i I mitt huvud just nu.

Mitt lilla problem i förra inlägget löstes genom att killen bredvid vaknade och jag snällt kunde fråga om jag fick komma förbi.
Skönt, det är jobbigt att sitta med sprängfylld blåsa och inte kunna komma fram när man väl bestämt sig.
Och packat ihop sig för den delen.
Har även fått tag på mamma som kommer och plockar upp mig vid tunnelbanan senare. Skönt.

HAr läst psykologi i ca en timme och chattar lite med Frida på msn om allt vi kommer på.



För er som undrar var jag befinner mig just nu så kan jag meddela att jag just passerade Mjölby.
Det ser så vårigt ut när man ser all den torra asfalten som blivit sopad! (Eller aldrig sandad? Vad vet jag)

Har Lars W i öronen och det är verkligen passande tågmusik. Inte jobbigt, inte sådär att man måste sjunga med, utan helt enkelt perfekt.

Nästa: Restaurangvagnen! Jag vill ha kaffe :)
Fick ju bara halv kopp te i skolan idag. Fast att det blev två tepåsar... he he
(När jag skriver he he så vet jag hur det vill att det ska läsas/uttalas, och i sånna stunder saknar jag Jenny. Hon vet nämligen också hur det ska låta :))

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela