Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Something good in everything I see

Publicerad 2010-04-18 20:15:58 i Här passar det

Idag har jag varit på gymmet med Frida. Vi är riktigt bra. Speciellt med bollarna.
Jag har även varit på kalas hos P's kusin.
Där bjöds det på superb mat och jättegod tårta!
Så nu har jag käkat upp kalorierna som jag brönde bort på gymmet ;)

Just nu sitter jag och njuter. P spelar FIFA och jag bloggar.


Imorgon är det jobb som gäller igen! Money money money!
Jag kommer få en fetinglön i slutet av maj. Mycket passande eftersom att man bara får halva csn-stödet då.
Dessutom mycket passande eftersom att AB ska examineras och man ska vara finklädd!

Kommentarer

Postat av: frida

Publicerad 2010-04-19 10:28:48

JA :D fast bara strecken :(

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela