Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Om Petra får välja

Publicerad 2010-04-13 20:47:31 i Gott-gotti-gott-gott

Idag skulle jag ha lagat kokt fisk med äggsås och kökt potatis.
Men efter en liten powernap så var jag inte alls sugen på fisk.
Jag var sugen på glass. Och pannkakor. Inget annat.
Så jag talade om detta för min man och han trollade fram en glasscheck på 50 spänn och drog sedan själv iväg och köpte pizza medan jag stack till Willes med Fridili och köpte diverse städgrejer till henne och mest glass till mig.

Så kom jag hem och stekte pannkakor i en timme (utan överdrift) men det gjorde inget för jag var inte hungrig. Snarare illamående.
Men men, tillslut blev min ljuvliga middag klar och jag njöööt när jag åt. Njöööööt.

Kommentarer

Postat av: frida

Publicerad 2010-04-13 20:49:57

GOTT ! (A) haha! high five!

Postat av: frida

Publicerad 2010-04-13 20:51:07

(A) var alltså den första figur jag kunde komma på som fjortisar använder sig, utöver (L) då såklart. haha

Postat av: Johanna

Publicerad 2010-04-14 04:02:37

Mm.. smarrigt. Nastan sa man blir lite avis. men bara nastan.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela