Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Någon som ser?

Publicerad 2010-04-28 14:39:51 i Petra busar

Jag och Frida pratade om hur kul det är med sär skrivningar.
Vi är båda "haters" men alla männ i skor kan inte det där med när man ska ha ett ord och när man ska ha två.
Tänkte att jag skulle skriva en fyndig text här när jag provar att vara "en av dem".
Men jag kommer just nu inte på några ord som man kan skriva i sär.

Kanske borde åter gå till tenta skrivandet.
Jag har druckit en hel kanna citron vatten i dag. Kiss nödig hela tiden.
Drack tenta te hos Frida också. Det var jätte gott. Vi tror på att man blir jätte smart efter att man har druckit det.
Citron vatten är mycket gott! Nästan godare än saft. Eller nej, men helt okej. Och mycket nyttigare.

I går var jag och Louise på Afro Power Dance. Det var inte jätte kul för jag kunde inte hänga med. Men jag går jätte gärna igen efter som att jag tror att det kommer gå bättre och bättre för varje gång man provar.
Jag har feting tränings värk i dag. Ont i hela kroppen. Men det är det värt.
På måndag springer vi vår ruset.

Nej hurrni. Jag måste åter gå till tentan.

Tävling: Hur många ord är sär skrivna i hela in lägget?

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2010-04-28 23:21:40

Jag får det till 16 st isärskrivningar. Några av dem med samma ord. I dag, i går ej medräknade, eftersom dessa ska skrivas isär.



Varför hade du strukit över hela första stycket?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela