Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Man får fnissa i smyg

Publicerad 2010-04-14 15:37:11 i Petra busar

Precis som Lotta på Bråkmakargatan så måste jag göra mycket i smyg.
Ett exempel på det är att jag har gjort en fruuuktansvärt rolig grej. MEN jag kan inte skriva det här eftersom att jag inte riktigt kan stå för det om det skulle komma fram.

Ett annat exempel var att jag hade anmält Maggan till NRJ Wake up call. Väärldens bästa skämt (enligt mig) men jag kunde inte berätta det för henne eftersom att allt skulle blivit förstört då. Men nu kan jag skriva det här, för de har ringt och lurat henne :D
HIhihihihi.
Så fort det har spelats på radion ska jag lägga in klippet här!

A ni fattar.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela