Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Ibland så

Publicerad 2010-04-07 18:11:06 i Tänkvärt

Det har inte skrivits så mycket här de senaste dagarna.
Jag har ursäkter. Den största är att internet inte har funkat.

Är inne i en period också där jag känner att jag inte riktigt hinner med mitt eget liv. Allt runt omkring bara rullar och nånstans där mitt i så är man.
Ska försöka sakta ner farten genom att ta tag i vissa viktiga grejer.

Som start med det så har jag bokat tvättstuga till imorgon.
Dessutom bestämt att jag ska fixa med hemmet idag.

Nu ska jag skrapa 10-lott och kanske vinna massa pengar.

Kommentarer

Postat av: frida

Publicerad 2010-04-07 19:58:20

vann du? :D man får ha upptagna perioder, men vi ses ju imorgon :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela