Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Hemtenta 2

Publicerad 2010-04-28 14:34:00 i I mitt huvud just nu.

Jag sitter här och skriver och skriver.
Får inte ihop tillräckligt med text.
Än.
Det brukar vara tvärtom. Jag brukar få banta ner texten.
Icke this time.
Undrar ens om jag har fattat frågan.
Var nere på trean en stund och diskuterade. Vi fattar ungefär lika mycket.
Nu har jag börjat på fråga 2. Den känns mer okej.
Men det är fråga 1 som är viktigast.
Nu har jag satt på musik iallafall.
Kanske kan Håkan hjälpa mig att komma in på psykologiska djupa tankar?

Kommentarer

Postat av: Teolone

Publicerad 2012-01-12 12:07:42

many thanks for your dedications to this world

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela