Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Dan före dan

Publicerad 2010-04-27 11:21:21 i I mitt huvud just nu.

Idag var det tänkt att jag skulle upp tidigt och plugga.
Jag är seriöst oroad över hur det kommer gå med den här tentan. Jag har knappt pluggat något alls. Jag har inte funnit ro att sätta mig ner och läsa. Även om det är jäkligt intressant alltihop.
Jag har liksom gjort annat istället.
Som att jobba, gå på stan, vara på IKEA, ha besök. Ja ni fattar.
Och ändå har vi haft sjukt lång tid på oss att plugga till den.
Idag valde jag bort ca 3 timmar av plugg för att istället få en sovmorgon.
Illa.
Nu har jag käkat frulle och ska väl sätta igång med att göra mig iordning. Egentligen borde läsa stå överst på listan, men jag måste vara redo att gå och fika om det bjuds liksom ;)

Kommentarer

Postat av: frida

Publicerad 2010-04-27 11:54:52

haha! men det är ju vår nu, massa annat att göra ju :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela