Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Ännu en lååång dag till ända.

Publicerad 2010-04-01 23:13:40 i Tänkvärt

Idag var en kul dag i skolan.
Jag, L, F, P och två Varbergare diskuterade olika frågor. Intressant intressant.
Vid 12-tiden slutade vi och jag tog en snabblunch på mcD och gick sen till jobbet.
Jobbade till 17, men vid 15 var jag själv kvar så jag passade på att röja upp lite, som Håkan skulle ha sagt (Andersson, inte Hellström).

Efter det har jag grejsimojsat lite med hemligheter (F tänk på att andra läser min blogg så ingen kommentar tack) hehe. Pik pik.

Jag och P åt vääärsta lyxmaten sponsrad av parents à la Åkesson. Entrecôte och klyftisar med bea och kokta morötter.



Nu ska jag strax krypa ner under täcket och värma P.
Ganska spännande upptäckt jag har gjort:

P klagar alltid på att jag är så varm när jag ska sova. Detta har pågått i flera år.
Så igår slog jag slag i saken och tog tempen för att se om det var nån skillnad på mig på kvällen och sen jämfört med morgonen efter att jag duschat.
På kvällen efter att jag legat under täcket en stund så mätte min kroppstemperatur 36.7 grader
På morgonen efter dusch så mätte jag bara 35.8 grader.
Det är med andra ord mer än EN grad skillnad på min kvällstemp och morgontemp.
Undrar om jag har nån sjukdom?

Kommentarer

Postat av: frida

Publicerad 2010-04-01 23:24:40

fast du rör ju dig inte så mycket på natten heller :P hihi

Postat av: frida

Publicerad 2010-04-01 23:26:19

haha, idag blev det lika godissmak, segt och lakrits :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela