Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Produktiva dag?

Publicerad 2009-09-21 17:21:21 i I mitt huvud just nu.

Uppe vid tio ungefär coh cyklade samtidigt som Patrik skulle till skolan, men jag stannade vid gymet och pumpade lite. Det kändes bra, vågen börjar peka mer åt det jag vill nu, men omkretsen är dessvärre lite svårare att se snabbt resultat på.
Sen så kom jag hem och duschade och sånt och sms'ade Frida och undrade om hon ville med på Entré en sväng. Det ville hon så jag åkte ner till henne och sen så gick vi en sväng på stan.
Har nu postat lillasyster Stinas plånkidonka som hon glömt i Jonnas väska.



Köpte även en cykelhjälm så nu kan mamma vara stolt. Hittade en svart enkel tröja också som blev min.
Det är hårt att vara student ;)
När jag sen kom hem så var det bara till att sätta sig och plugga. Tyvärr så var jag så trött så trött att jag nästan somnade trots att jag satt vid bordet.
Så jag powernapade en stund i sängen och när jag sedan vaknade så frös jag, kokade lite te och nu ska jag strax ut och handla lite med P.
Fast lite har jag läst och mer ska jag läsa ikväll. Jag har lagt upp en plan med mig själv att jag ska ha läst klart alla böcker till imorgon, och sedan bara plugga på mina egna anteckningar tills tentan. Men den här sista boken som jag sitter med är inte kul. Massa konstiga saker tar den upp som jag inte vill hålla med om men som jag ändå bör läsa.

Nej ni, nu ska jag som sagt och handla. Måste till brevlådan innan 18, för Helis fyller ju år snart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela