Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Första utgången med de nya ;)

Publicerad 2009-09-05 19:04:14 i I mitt huvud just nu.

Sitter hemma i vår lilla etta och har just ätit middag.
Om en stund kommer nog Frida, hon skulle låna vårt internet (som vi snor av nån annan) en stund innan vi ger oss iväg hem till Louise där förfesten kommer att hållas.
Vi ska antagligen gå till Debaser (Malmö ;)) och det kommer säkert bli alla tiders.

Var på stan tidigare idag och hittade en tandborstmugg. Så nu börjar toan se snäppet kvinnligare ut.
Saknas gör fortfarande matta och shampoohållare.
Men det kommer det kommer.

Igår var Håkan på Gröna Lund och jag missade det. Helis och AB rapporterade och det gjorde Adam med. Tur att man har sånna som ringer och sjunger för en så att det nästan känns som att man är där ;)

Nej nu ska jag sminka mig det sista...!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela