Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

"Det märks att du är min tjej".

Publicerad 2009-09-03 22:31:08 i Tänkvärt

- Tycker du?

Ja, Patrik ger mig beröm när jag är duktig. Som nyss när jag förstod att vi inte skulle ha tre stora resväskor bak på cyklarna imorgon, utan att vi ska ta dem i bilen efter att vi lämnat av soffan och annat.

Så idag har vi alltså varit på IKEA, som för första gången någonsin var en besvikelse. Det är nämligen massor som är slut! IKEA här i Malmö ska byta plats och de säljer nu ut saker och ting så att de startar ett helt nytt sen när de har flyttat. Så massor av de grejer som vi skulle köpa idag var alltså slut. Så vi kom på den smarta idén att åka till Helsingborg imorgon istället, men det har tydligen fler kommit på för alla saker som var slut i Malmö var även slut i Hgb. Så vår brillianta plan slutar med att vi åker till Malmö ändå och så får vi vackert vänta på det andra, men det är störigt för det mesta som är slut skulle in i badrummet. Det är mycket dystert där inne nu.
Mörka väggar och golv. Skulle behövas lite färg i form av badrumsmatta och ett duschställ att ha shampoo och sånt i. Men det var slut som sagt.

Så ja, jag vet inte hur vi gör.
Iallafall så är både jag och Patrik lediga imorgon och därför ska vi fixa i lägenheten. Och på lördag tänkte jag att om vi har det tillräckligt möblerat så ska vi ha förfesten hemma hos oss, och sedan gå ut.
För på lördag ska jag för första gången gå ut i Malmlö!
Vi tänkte prova på Debaser och se om det håller måttet. Det hoppas jag.
Kanske stöter jag på Ellen där? Kanske bör jag sms'a henne? Jaaa det tror jag att jag ska göra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela