Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Willys

Publicerad 2009-10-23 11:05:17 i I mitt huvud just nu.

Igår var jag på middag hemma hos L och S. Det var mycket trevligt och vi lagade en god sallad med alla möjliga grejer i. Och så vitlöksbröd till det.
Det var länge sen jag kände att jag luktade vitlök i munnen men imorse när jag vaknade så var det en odör i munnen på mig. Äckligt va?

Ska strax iväg och handla med F på Willys. Jag har fått den stora äran att storhandla till mitt och Patriks hushåll. I vanliga fall så gör vi det tillsammans eller så gör han det, så det är faktiskt en ganska stor ära.

Känner mig lite som Maria Montazami som köpt ett kylskåp för sina egna pengar.

Vid ett ska jag träffa min halvgrupp och vi ska bestämma var  vi ska på vårt studiebesök. Kan bli spännande! Hoppas att vi kan boka in ett ställe idag så att vi kan kolla in det någon dag nästa vecka.

Sitter med Håkan på hög volym och känner mig lite sprallig. Om jag hade haft bättre koll på dagar och datum så skulle jag ha gått på Moneybrother ikväll. Han spelar på KB (hah!) Men i och med att jag trodde att det var den 23 november och inte oktober han spelade så blir det inte så. Av olika anledningar.

Imorgon ska jag och P till Köpenhamn. Jag ser verkligen fram mot det! Jag har ju typ aldrig varit på Ströget, bara när jag var liten och var på gympaläger i Danmark. Sen dess har jag bara varit i Helsningör och trott att det varit Ströget. Så det ska verkligen bli kul!
Hoppas även på att det är lite bättre och varmare väder i Danmark än i Sverige. Jag menar, det är ju faktiskt utomlands.

Oj nu springer klockan iväg, måste borsta och föna håret!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela