Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Spill och promenix

Publicerad 2009-10-13 21:49:58 i I mitt huvud just nu.

Sitter och känner mig kreativ. Jag har kompletterat lite på det som jag och R påbörjade imorse när vi båda var någon annanstans. Det funkade liksom inte riktigt imorse att skriva på saker när vi båda satt och tänkte på annat.
Som tur är så känns mina tankar mer fokuserade på rätt saker nu. Så jag har skrivit.

Var ute på en promenad med Frida och Louise nyss och det är verkligen sviiinkallt ute nu. Jag hade mössa och vantar och byxor under byxorna! Vi gick en sväng på en timme ungefär och som vanligt hade vi mycket att diskutera. Bland annat så pratade vi lite om imorgon och jag är jäkligt taggad, det ska bli kul att klä sig i neon och sminka sig i grön ögonskugga och blåaktig mascara.

Lagade spenatsoppa till middag. Den blev mycket god vill jag lova. Det var en first timer-grej.



Spillde lite på min vita tröja som redan fått korvstroganoff på sig från lunchen så jag var faktiskt tvungen att byta om. Man kan inte gå runt med matrester på sig även om det kan vara gott att suga på... hehee.

Funtar på om jag ska koka mig lite te, det står på facebook att det snöar i Stockholm, men Helis säger att det gör det inte alls. Så kanske gör det inte det, eller så har hon inte varit ute.
Fråga mig inte vad te hade med det att göra, för det har jag inget svar på.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela