Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Pust och stön och bläää

Publicerad 2009-10-28 09:23:49 i I mitt huvud just nu.

Sitter i skolan och har precis fixat klart min och R's powerpoint inför fredag. Nu ska vi bara klippa och klistra lite och sen är vi helt klara. Mycket härlig känsla.

Hämtade tentan prick klockan 8.00 imorse också. Nu har jag svaret på varför det blev som det blev. Jag har slarvat. Jag hade inte skrivit fel eller blandat ihop. Jag hade missat massa saker... kanske inte läst fråga ordentligt? Kanske trott att jag fått med allt? Iallafall så känns det bra att det inte var fel saker på fel ställen, så nu behöver jag egentligen bara plugga på mina tentasvar men dessutom läsa lite extra om samhället (som jag missade att skriva om) och såklart på samtalsbiten, men det var inget nytt.

Känns bra ändå att ha fått svar.

Oj nu kommer kaffet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela