Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Leva lyxliv

Publicerad 2009-10-23 18:24:07 i Tänkvärt

Alltså ibland känner jag mig riktigt bortskämd. Som nu. Sitter och surfar och bloggar och Patrik matar mig med köttbullar och mjölk... haha.
Han står och lagar mat, hemmagjorda köttbullar, och varje gång han lägger över de färdigstekta från stekpannan till ungsformen så verkar det som att jag får smaka en. Mums :D

Innan när han höll på att blanda smeten så blev det en halv dl mjölk kvar i förpackningen och då matade han mig med det med. Tänk att jag kan bara sitta och gapa. Jag kommer bli tjockare.

Pratade med Mags en stund också innan, hon är hemkommen och i säkert förvar. Bra!

Nu ska jag fixa iordning lite så det känns som att jag gjort något mer än att bara gapa. Typ duka eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela