Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Jäkla fingeravtrycksläsare!!!

Publicerad 2009-10-27 11:03:32 i Tänkvärt

Alltså jag är riktigt fööörbannad. Eller lite iallafall.
Var hur taggad som helst att komma iväg till gymet och cykla på spinningcykeln som anpassar programmet efter ens musik. Så jag cyklade dit och vet ni vad? Mitt finger funkar inte i avläsaren så jag får inte komma in!
Som tur var så finns ett annat gym (men med äldre maskiner) en liten bit bort. Så jag blev inte helt utan träning :) Där kom jag in utan problem...
Men ändå, det är typ 10:e gången det händer att jag inte kan komma in!
Då tycker jag att det är fel att man kallar sig "öppet 24/7"!
Så det så!

Har precis duschat och ska käka ett kokt ägg och sedan bege mig hem till R för att möta upp resten av halvgruppen och förhoppningsvis bli klara med arbetslivskunskapen.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela