Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Åttiklaro

Publicerad 2009-10-12 14:11:39 i Tänkvärt

Var och fikade med A, och fick mina tankar besannade.
Synd att det måste vara så. En vill, en annan inte.

Iallafall så var vi på Mobilia och det var så praktiskt att HM fanns där, så aaa... allt jag behövde till på onsdag shoppades där.
Jag köpte en vacker tröja, två par vackra strumpbyxor och några armband och toffsar. Resultet får ni se en annan dag, med makeup och styling.
Nöjd är jag och jag hoppas på att kunna använda strumpbyxorna någon mer gång.
Fast de är lite väl extrema kanske.

Egentligen var det lite läskigt att kolla på kläder på HM, för det som jag och A skrattade åt var faktiskt på modet. Tänk att det gräsliga klädmodet från 80-talet är på väg tillbaka, eller kankse redan har kommit utan att vi märkt det`? Och helt plötsligt sitter man där med färgglada tajts och gula t-shirts med hängkrage? Och tycker att det är fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela