Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Alltså okej...

Publicerad 2009-10-20 11:05:42 i I mitt huvud just nu.

... har just (eller just och just men för en stund sedan) käkat American Pancakes som min vackre man lagat. Mycket smarrigt men som vanligt blev det föör mycket och jag blev proppmätt.

Sitter nu och funtar på om jag ska googla lite eller om jag ska sminka mig.
Klockan ett ska vi vara på arbetsförmedlingen och ha vår sista intervju och sen jäklar blir det till att skriva klart arbetet. Kommer vara skönt när det är inskickat. En sten att plocka bort.

Har sovit mycket bra inatt, första natten på länge som jag inte vaknade av något. Skönt. Känner mig ganska pigg idag! Hoppas att det håller i sig bara.

Imorgon invigs nya IKEA och självklart ska jag och några fina flicks dit! Tänk er, ett helt NYTT IKEA. Det måste lukta gott. Och så ska det vara väldigt miljövänligt också tydligen. Antagligen mycket folk också, men jag hoppas på att de bjussar på korv eller nåt så att man inte bara behöver trängas utan även får något för att man tagit sig dit!
Frida säger att det kommer att gå gratis IKEA-bussar och det känns bra, för nu ligger det inte inom cykelavstånd längre utan en bit ut på åkrarna.

Okej dags att ta tag i tisdagen och sminka mig. Sen ska jag googla.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela