Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Oh here we go again

Publicerad 2009-11-05 11:41:46 i I mitt huvud just nu.

Ska strax iväg och skriva tenta. Jag hoppas, hoppas, hoppas att det ska gå bättre den här gången.
Jag och L har ju studerat väldigt flitigt de senaste dagarna.
Men jag har lärt mig av mitt misstag och ska inte ta ut någon som helst seger i förskott.

Helis är i Milano just nu. Fubbigt säger jag.

R ligger magsjuk. Stackarn! Hemskt att hon pluggat och pluggat och nu inte ens kan ta sig till skolan och skriva tentan. Jag lider med henne.
Själv tror jag att jag har feber. Men jag tänker inte ta tempen och har stoppat i mig Ipren.
Vaknade i natt flera gånger och jag har varit både gravid, konsult och dejtingfirma i mina drömmar. Dessutom har jag varit på Preem på fel sida av rondellen och ja.. det har varit en vild natt i mina drömmar.

Är fett nervös också, klarar jag det inte den här gången så går jag under.


Aaa ska väl fixa nån lunch och sedan bege mig till skolan.
Hoppas, hoppas, hoppas!

Kommentarer

Postat av: Evelina

Publicerad 2009-11-05 12:25:41

Lycka till :D

Postat av: Ia

Publicerad 2009-11-05 14:17:59

Du fixar det

Postat av: sara

Publicerad 2009-11-05 14:52:32

heja heja friskt humör!!



petra can. oh yes.

Postat av: Emmis

Publicerad 2009-11-06 15:47:54

Hur kändes det? Gick det bra?Kramar

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela