Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Lång, lång dag

Publicerad 2009-11-09 17:21:47 i Tänkvärt

Idag har vi varit i skolan och lyssnat, och lyssnat.
Det som egentligen var intressant att lyssna på var när T3'orna berättade om sina praktiker. Jag blev väldigt inspirerad och ska kanske redan snart börja höra av mig till potensiella skolor där jag kan tänka mig att spendera 3 veckor i mars.

Annars så gick redovisningen bra förutom att jag råkade babbla lite för tidigt när det egentligen inte var min tur. Kändes lite dumt mot P som egentligen skulle ha pratat men hon tog över på ett bra sätt ;)

Nyss var jag och Patrik på Willys och det är första gången i världshistorien som det INTE var kö. Mycket trevligt och snabbt avklarat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela