Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Kvällsbloggning

Publicerad 2009-11-19 23:04:34 i Tänkvärt

Jag sitter och bara glor i princip. Mår lite halvt sådär. Har känt mig febrig och lite irriterad i halsen hela dagen.
Men jag liksom vägrar att bli sjuk till imorgon.
Så jag proppar i mig ipren om det krävs för imorgon bär det av till Stockholm och the hood Bandhagen.

Har packat och trixat med inslagning av paket. Var hos P's mami och papi förut och hälsade på och införskaffade en sak inför lördagens bravader.

Jag har även ett dilemma. Imorgon någon gång mellan 8 och 14 kommer det vatten och krankillar. Så det betyder att man måste vara på sin vakt och duscha och sånt innan 8 helst så att de inte kommer medan man står i duschen. Det  hade blivit besvärligt.
Så min plan är att gå upp halv åtta och duscha, klä på mig lite granna och sedan föna håret och gå och lägga mig en timme eller så igen.
Sen vid halv tio så går jag upp igen och sminkar mig och packar det sista (typ linsgrejer och smink å sånt) och sen så går vi vid halv elva ungefär.

Det låter som en plan tycker jag.

Egentligen hade jag tänkt att gå och lägga mig nu, men vår säng är full av strukna skjortor som jag inte vågar flytta på. Dessutom håller jag på att ladda ner två avsnitt av Grey's att se på tåget imorgon :)

Jag tycker om att sitta och lyssna på musik som P spelar. Han gillar musik och är bra på att "hitta" ny musik som är behaglig att lyssna på. Det är inte jag så bra på så det brukar bli så att jag plockar musik från hans dator till min iPod.
Just nu lyssnar han visserligen på nåt lite väl hippedihoppit men men.

Aaaa jag ska väl borsta tänderna och se hur länge jag måste stanna uppe.

Här kommer en fin bild från vår presentation i skolan idag:


Bilden är ett montage och Paola är fotograf.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela